Se lucrează la rețeaua de gaz, înainte de turnarea stratului final de asfalt pe primul tronson Drubeta-Brâncoveanu. Începe turnarea stratului de legătură și pe tronsonul Brâncoveanu-Șagului
Pe Bulevardul Liviu Rebreanu din Timișoara, lucrările de modernizare a infrastructurii rutiere avansează într-un ritm susținut. Lucrările sunt coordonate cu intervențiile la rețelele orașului pentru a evita demontări ulterioare costisitoare și inutile. Echipele Primăriei, împreună cu operatorii de utilități, derulează un proces integrat de reabilitare. Traficul este momentan deviat, circulându-se pe doar 2 benzi în zonele de intervenție.
Autoritățile au creat deja condițiile necesare pentru ca echipele de la rețeaua de gaz să poată interveni eficient, înainte de aplicarea stratului final de asfalt. Demersul este esențial pentru a evita spargerea carosabilului ulterior reabilitării. În același timp, firmele de telecomunicații lucrează la coborârea rețelelor în subteran, un pas important pentru modernizarea infrastructurii urbane și reducerea aglomerației de cabluri aeriene.
Pe tronsonul cuprins între străzile Drubeta și Brâncoveanu a fost deja turnat primul strat de asfalt
Stratificarea finală va fi aplicată imediat ce lucrările la rețeaua de gaz vor fi finalizate. Între Brâncoveanu și Calea Șagului, lucrările continuă cu aplicarea stratului de legătură.
„Pe Bulevardul Rebreanu, am făcut loc echipelor de la gaz să lucreze acum la rețea, înainte de stratul final de asfalt, ca să nu spargem mâine ce am făcut azi. De asemenea, firmele de telecomunicații intervin pentru a muta rețelele în subteran. De la AEM până în Șagului, refacem carosabilul complet, pe ambele sensuri, în etape și cu restricții”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.
Reamintim faptul că Bulevardul Rebreanu a intrat în lucrări de reparații capitale în urmă cu aproape 4 săptămâni. Bulevardul Rebreanu a fost afectat ani la rând de traficul de mare tonaj, în special pe direcția Serbia. Primăria nu a putut interveni mai devreme din cauza riscului de a bloca traficul. Odată cu deschiderea centurii de ocolire și devierea traficului de mare tonaj, condițiile au devenit favorabile pentru intervenții ample.
Lucrările vor include frezarea și reasfaltarea carosabilului, refacerea fundației acolo unde este necesar, înlocuirea rigolelor și aducerea la cotă a capacelor de canal. Proiectul va continua etapizat, primul tronson programat fiind între str. Drubeta și Bd. Brâncoveanu. Întreg bulevardul de la AEM până la intersecția cu Calea Șagului va fi reabilitat în cele din urmă.
Citește: VIDEO. Un avion cu 242 de pasageri la bord s-a prăbușit în India la scurt timp după decolare