Un serviciu scump și nefolosit dispare! STPT taie din cheltuieli și pariază pe biciclete
Societatea de Transport Public Timișoara anunță oficial sfârșitul TroTM, serviciul de trotinete electrice care nu a reușit să prindă la public. Motivele? Prea puțini utilizatori și costuri uriașe.
De ce se închide TroTM?
Un eșec în cifre. Doar 350 de persoane pe lună și 1.060 pe an au folosit trotinetele – un număr ridicol pentru un oraș de talia Timișoarei.
CITEȘTE ȘI: Mega-fraudă cu bonuri de masă la DRDP Timișoara. O angajată, suspectată că a deturnat 100.000 de euro!
Cheltuieli exorbitante: Întreținerea, reparațiile și salariile au costat 958.000 de lei pe an, o sumă colosală pentru un serviciu aproape inutilizat.
Ce urmează? Bicicletele preiau ștafeta!
STPT își mută atenția către VeloTM, sistemul de biciclete publice, care rămâne în funcțiune și oferă o alternativă mai ieftină, mai eficientă și mai prietenoasă cu orașul. Timișorenii au la dispoziție 500 de biciclete, disponibile în 34 de stații STPT și 9 stații vaporetto de-a lungul Begăi.
Autoritățile promit să investească doar în soluții cu adevărat utile, optimizând resursele pentru un oraș mai bine conectat și mai sustenabil. Este acesta începutul unei noi ere pentru mobilitatea urbană din Timișoara?