Ultimile întârzieri ale zborurilor de pe Otopeni au ridicat semne de întrebare cu privire la cum va funcţiona industria aviatică în acest an. Aeronavele de rezervă sunt „o situaţie fortuită“, scriu cei de la Ziarul Financiar.
Vara acestui an nu va fi lipsită de probleme, spun specialiştii din piaţă, iar întârzierile şi anulările zborurilor vor face parte din peisajul aviatic din acest sezon estival.
CITEȘTE ȘI: Drum surpat între Oltenia și Banat
Pe 16 şi 17 aprilie, mai multe curse Wizz Air au fost amânate, întârziate sau au existat situaţii în care pasagerii nu s-au putut îmbarca deşi aveau biletul plătit. Companiile aeriene, în special cele low-cost, îşi folosesc la maximum capacitatea de zbor astfel încât modelul de business să poată fi unul rentabil, care uneori poate fi în defavoarea pasagerilor. Astfel, un singur avion poate zbura şi de patru ori într-o zi.
„Wizz Air utilizează aeronavele cât mai eficient, pentru operarea tuturor zborurilor. Astfel, existenţa unei aeronave de rezervă este o situaţie fortuită. Când apar situaţii neprevăzute se caută soluţii punctuale pentru a transporta pasagerii în siguranţă şi cât mai rapid la destinaţie“, spun reprezentanţii Wizz Air.